czwartek, 15 lutego 2018

Lekcja 4: Czytanie nut

Czas nauczyć się czytania nut.
Przygotowałem poniższe nagranie. Życzę miłego oglądania.
Powiemy sobie o kluczu wiolinowym, oraz o kluczu basowym. 
Powiemy sobie o dźwiękach jakie występują w muzyce oraz o ich zapisie w postaci nut. Zamieszczam materiały do tej lekcji:


Linki do nagrań:

Nauka czytania nut dla początkujących. Kontynuacja. Długość poszczególnych nut oraz pauz, metrum, bemole i krzyżyki. Przebieg skal durowych i molowych. Odczytywanie przykładowych nut.

Przygotowałem kolejną serię nagrań nauka gry na pianinie dla początkujących.
Nauka gry na pianinie, keyboardzie, fortepianie. Lekcje gry na instrumencie klawiszowym. Czytanie nut. Naucz się grać.Ułożenie dźwięków, oktawy, znajdowanie A i C.Numeracja palców.Gamy i ćwiczenia palców.Gra oburącz. Inwersje akordów.Granie akompaniamentu. Nauka gry na pianinie, keyboardzie, fortepianie. Lekcje gry na instrumencie klawiszowym. Czytanie nut. Naucz się grać.






1 komentarz:

  1. Dzięki bardzo, idzie mi coraz lepiej:) Kupowałam już przez www.veramusic.pl nowy sprzęt więc mam większą motywacje do gry.

    OdpowiedzUsuń