czwartek, 8 lutego 2018

Piosenka 5: Piosenka z repertuaru zesp. "Mazowsze"

Dzisiaj coś z repertuaru Mazowsza. Do siedziby Mazowsza, czyli Otrębus mam blisko także głupio byłoby nie zapodać jakiegoś kawałka. To i hola. Chodź nie mam posagu ani swego domu. Jeszcze mnie matula nie da lada komu! W tych piosenkach ludowych tylko kasa, kasa, kasa, $, $. Gdzie romantyzm. A mówią, że teraz jest źle:D W niektórych piosenkach jest odwrotnie: “Już mi się panieństwo sprzykrzyło […] wyszłabym za dziada”
E-dur, a-mol oraz dwudźwięki (bez płci typu dur, czy mol)
Poniżej zamieszczam film z samouczkiem jak to zagrać. Jeszcze niżej zamieściłem oryginał jak ta piosenka brzmi w wykonaniu zespołu "Mazowsze". Jeszcze niżej udostępniam zapis nutowy:
https://www.youtube.com/watch?v=8bMYKTyikV8


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz